MISSZMOKIDZ

MISSZMOKIDZ

Saturday, November 7, 2009

da lame x update....

da Lame aku x up date blog ni ...
sampaikan member aku kutuk aku...
aku x sempat lah..
busy sangat...
aku skarang da blaja smula di open university..
amik diploma executive in retail mangement..
MARA support aku.

huhu....
masa bln 10 ari 2 aku da dirisik...majlis yang simple sahaja
sebab aku x nak bertunang..
dalam islam pun yang penting merisik..tol x???
so, aku akn upload gambar masa majlis 2..
kawan kesayangan aku sanggup hadir untuk majlis aku...
thanks 2 jannah..
aku akn smpi mati beb!!!
so. kesimpulan dari majlis 2..
mungkin majlis perkahwinan aku akan diadakan pada bln 11 2010..
aku ingat nk amik tarikh 12,11,10 sebagai satu tarikh keramat untuk aku...
hiiiii...harap2 x de halangan..

untuk businees kopi plak..
alhamdulillah da makin maju...
hopefully ape aku ingin kan succees lah....

0 Comments:

Post a Comment