MISSZMOKIDZ

MISSZMOKIDZ

Thursday, March 11, 2010

mahal NYE?????

11 mac 2010

tadi bila aku ke klia untuk menghantar kopi,kau ingat ke satu pusat rawatan muka di bangi....so,selepas settle keja aku...aku pun ke bangi dan ke tempt tersebut....
niat nk tanye treatment untuk muka aku ni...
1. masalah muka aku ini
-eczema
-muka yang kering
-muka kusam
-ada pimple kecik2..
-bila eczema da baik akan jadi oily skin...
fuh..banyak gak masalah...

normal facial ,x boleh...
menurut konsultant kecantikan itu nama E*(x boleh di nyatakan) masalah muka aku ni banyak sangat dan treatment sangat complicated...so.. dye suggestkan membuat treatment hydrting... bagi muka aku ni lembab.. kena guna vitamin c... sekali facial RM500...fuh..terkejut kau... mahaal nyer...terkedu lah sekejap..
menurutnya memang mahal sebab produk kt situ dari spain... so dye kate kalo wat pakej haraga dalam RM3500... 8 kali treatment...banyak ar dye bg FOC termasuk produk...

so,aku tanya pada pembayaran????(aku ingat boleh bayar ckit2)
jawapan nyer amat mengecewakan... hanya boleh di bayar cash sahaja... FUH..mane nk cari 3 riban....huhu..baik bayar wet keta 7 bulan... hahaha...

so,aku pun ckap lah aku akan datng lagi...aku macam berminat tp ............ xmmpu ar..... kalo x ok cmne??? AKU gak yang rugikan....

untuk pengetahuan korang,pusat kecantikan itu baru lagi kt malaysia.... ada program rancangan kt tV#..... aku takot nk cakap....nt kata sabotaj....



wajah aku yang di katekan masalah

1 Comment:

  1. Nuruljannah BadrulHisham said...
    ha..aku dah edit belog kamu..cun tak..???jangan mare ye..love you...

Post a Comment