MISSZMOKIDZ

MISSZMOKIDZ

Wednesday, September 1, 2010

makan hari2

hye...saje menulis untuk memBIARkan masa cepat brlalu untuk berbuka....
MENU ari ni ialah:

1. semestinya nasi putih...
2.ikan pari asam pedas... ^__^ nyum2....nyum...
3.ikan kembung masak tauchu...(ni favorite MAK OKID)
4.sup ekor ( favo mak okid g)
5.kangkung ikan masin (permintaan nad)
6.telur asin
7. udang sambal...
8.pecal(((sedapppp)))))
9.dan lain2...
owh sungguh banyak untuk tiga orang makan...yang mane satu pilihan hati...
CUBALAH TEKA????????


lepas makan mesti terbukang kekenyangan!!!!!!
pewot kan kembung... masa 2 lah saat kemalasan akan timbul.... argh SUDAH...macammane ni???


nanti jadi lah mcm kt atas ni...berdiri pun tido...da x larat da...huhu... tp aku xlah macm 2...hkhikhik...
so ape menu anda hari ini...
yang duduk hostel??? nasi bungkus la jawabnye...kalo kt tempat situ dekat ngan bazar leh bli macam2...
tp kalo kat situ ada KAFE saje???? lantak lah ape yang ada...hikhik...
bagi yang kurang budget time posa lah ni bgus...boleh jimat cermat... almaklumlah makan sekali jek..... sahur???? telan lah air masak... xpun.... x yah bngun...hihi...ok lah next time tulis lagi..
mane lah tahu bakat menulis itu ada....
thanks....da....

1 Comment:

  1. =*NuRo0L* = said...
    berlaku kejahatan disitu...KAFE telah di bolg kan...jeles...

Post a Comment