MISSZMOKIDZ

MISSZMOKIDZ

Sunday, April 1, 2012

pengalaman sebagai mum to be.......

hai..kembali menulis lagi..
menulis semula tentang diri yang sedang berbadan dua ini..hehe
aku mula start checkup di kkia pada minggu ke 6....daftar name suma n diberi satu botol untuk kncing.. da la kena amik darah untuk tentukan jenis darah n mcm2 lagi....
aisyemen...BMI ku kantoi lak...da lah nurse tu suh minum air gula untuk tahu aku ni ada potensi tak kena kencing manis atau tidak...huhu..
so far sepanjang pregnant ni x de masalah kronik yang dihadapi cuma masakah eczema jek yang menjadi...sehingga skrang berat badan yang naik cuma dalam 8kg jek... x banyak..perubahan pada badan pun x ketara..pada yang melihat aku mereka mengatakan badan ku agak susut..rasanya baby yang berat kot..hahaha
ni pic aku masa 28 minggu..minggu shoping barang baby..heheh

 * kredit pic to nuruljannah..huhuhu..
aku kadang2 suka melawa,kadang serabai abis..huhu..tgok kondisi wajah gak..kalo eczema x naik,leh la makeup cikit2..korang rasa ape jantina baby aku ni.... x de jawapan lagi..g scan pun terkepit..malu u, baby i..hehe

2 Comments:

  1. Anonymous said...
    This comment has been removed by the author.
    fatimahalzahra said...
    MARY KAY PROMOTION
    MARY KAY MINERAL EYE COLOUR PERCUMA DENGAN SETIAP SET

    BOTANICAL SET 1 - KULIT KERING
    BOTANICAL SET 2 - KULIT NORMAL/ KOMBINASI
    BOTANICAL SET 3 - KULIT BERMINYAK

    SETIAP 1 PEMBELIAN SET BOTANICAL + FOUNDATION = FREE GIFT Mineral Eye Color MARY KAY (ASSORTED COLOUR)

    JOMM BELI!! PROMOTION VALID UNTIL 15 DEC ONLY!! BERMINAT BOLEHLAH PM/SMS 0134619385 :)

Post a Comment