MISSZMOKIDZ

MISSZMOKIDZ

Sunday, March 25, 2012

Hai salam sejahtera n salam satu malaysia.
akhirnya jari jemari ini berjaya jugak berjoget2 di keypad laptop ni untuk 'mengupdate' blog yang da bersarang lelabah....huhuhu


finally penntian 9 bulan ber TTc (try to concieve) berjaya jugak..huhu hari raya yang mulia telah mengubah segala nya... status bakal menjadi ibu telah dimakbulkan... alhamdulillah.. kisah yang tak dijangka mengidam nak mkan pizza pada mulanya dan kata hati kuat mengatakan diri ini mengandung, aku g beli upt di guardian(yang murah2 jek).. sebelum nak mkan pizza tu, try wat upt waktu petang, terkejut aku nampak double line.. macam tak percaya,tunjuk pada encik hubby yang tgh bersantai, dye pun nampak 2nd line itu..hahaha...hubby muka cool jek x nak caya...dye cakap esok pagi wat lagi upt... esok pagi pun same...double gak..n jumpa doktor esoknya dan skali lagi upt itu berdouble line.. doktor sahkan aku mengandung 5 minggu.. edd ku 24/ 5 /2012...huhuhu anak ibu nak satu besday ngan nenek okid dye..hehe


fasa perubahan yang dialami tidak begitu ketara, masih seperti biasa, nampak macam tidak normal kerana aku antara yang terpilih tak menghadapi Mabuk2..uwek2 ni..kondisi kesihatan pun baik2 belaka.... CUMA maslah eczema tu tetap ada....pasal alahan aku ok jek, psal mengidam pun x ketara sangat, makan jek apa yang ada..cuma yang aku perasan aku suka makan JAMBU( nasib baik mak penjual jambu)..cantik lah kulit ank aku nnti....jambu batu LAGI banyak VIT C dari buah oren tau....hehe...


oh nampaknya maxis broadband mencemburui...access limit da sampai..nt aku upload gambar2 scan n cerita tentang journey sikecik yang ada dalam perot ni....

0 Comments:

Post a Comment