MISSZMOKIDZ

MISSZMOKIDZ

Sunday, April 11, 2010

Berlegar Burung Di Awan Tinggi
Pulang Ke Sangkar
Berlegar Rindu Di Lautan Kasih
Pulang Ke Pangku
Pangku Mana Satu
Tentulah Tempatnya Asalmu
Mengenal Kasihku
*Hati Bentuk Cinta
Ku Menunggumu
Hati Bentuk Cinta
Hanya UntukmuKau Pernah Tinggal Sini
Kau Pernah Buat Janji
Kerana Itulah Ku menanti
Berlegar Kata Di Bibir Yang Manis
Pulang Ke Budi
Berlegar Tangis Di Gelanggang Hiba
Pulang Ke Pangku
Pangku Mana Satu
Tentulah Tempatnya Sisiku
Kau Kenal Dirimu
*Hati Bentuk Cinta
Ku Menunngumu
Hati Bentuk Cinta
Hanya Untukmu
Hati Bentuk Cinta
Ku Kekasihmu
Hati Bentuk Cinta
Kau Ku Rindu
Hanya Kau Saja Ku cinta
Hanya Kau Yang ku Damba
Selama-lama dan Selalunya
Berlegar Kata Di bibir Yang Manis
Pulang Ke budi
Berlegar Tangis
Di gelanggang Hiba
Pulang Ke pangku
Pangku Mana Satu
Tentulah Tempatnya SisikuKau kenal dirimu
Hati Bentuk Cinta
Ku Menunggumu
Hati Bentuk Cinta
Hanya Untukmu
Hati Bentuk
CintaKu Kekasihmu
Hati Bentuk Cinta
Kau Ku Rindu
Hanya Kau Saja Cinta
Hanya Kau YAng Ku damba
Selama-lamadan Selalunya
Hanya Kau Saja Cinta
Hanya Kau YAng Ku damba Selama-lama
dan Selalunya
Kau Saja Cinta
-elyana-
serius aku suka lirik lagu ini....aku rasa sangat berbunga2...lagu ini tuju untuk tunang tercinta....tunang aku, x pernah tahu,,,cinta ini da wujud sejak kita bertemu....1 st time aku dengar lagu ini kat SINar fM...terus terpikat....macm 2 jugak lah rasa bila bertemu jodoh ku...aku akan sentiasa sayang dye...sehingga hujung nyawa ku...
MOHD EMRAN kekasihku....

0 Comments:

Post a Comment