MISSZMOKIDZ

MISSZMOKIDZ

Tuesday, April 6, 2010

MACEH Untuk Bymot Ini SAYAng...



BYMOT(baby comot) gelaran akak bg untuk bear comel ni....pemberian dari yang tersayang...Mohd Emran.. Hubby saya beli kt ayer itam selepas g kenduri Mizan. Gara2 Jannah... nak g beli kerepek..he....naseb...kalo x, x dapat lah bear ni jawabnyer...hi....
BYmot aku kena jaga baik2.... pesan hubby saya jangan tinggalkan BYmot..Bymot ini konon macam baby lah..hikhik...ada ke gitu...baby x de nyawa....he....aku suka Bymot ni....1st time aku ngada2 nk ada bear..hi.....I love u hubby...Muahhhhh...thanks untuk Bymot ni...hujung tahun ni yang bagi baby hidup lak.....hi....(senyum gtal...)

3 Comments:

  1. Nuruljannah BadrulHisham said...
    woi bongok...lucah syallll ko punye post ni....aku mahu DEmok gak le..ujung tahun ni jugak....!!nak..!!!
    ratuokidz said...
    hakahak...demok 2 ape...
    Nuruljannah BadrulHisham said...
    abgdeplusnurulgemok

Post a Comment