MISSZMOKIDZ

MISSZMOKIDZ

Tuesday, May 11, 2010

lima kali lima = dua puluh LIMA

tahnk 2 my fren tag saya untuk survey ni....comel bear sebelah ni macm BYMOT lak tgok.....so kt bawah 2 aku da tulis...korang bacalah ye
CARA-CARA NAK JAWAB TAG NI...

1. Copy award ni macam dapat Grammy Award. 2. Bagitahu orang yang beri dan link blog pemberi award ni. 3. Tajuk post korang mesti ada perkataan 5-FIVE-KHAMSAH




1. 5 NAME PEOPLE CALL YOU..

WAN : rakan sekolah rakan university yang panggil nama ni...expecially ex smakj akan paggil nama ni sebb nama nabilah kt batch 2 jek ada 3 owang....
NABILAH : kawan oum akan paggil nama ni...nmpak lah pompuan ckit..
BELLA : pelikk...akhir2 ni mak aku n makcik seangkatan nye akan pagiil nama ni...
SPOTlighT : hahaha...wat gelak sendiri...gelaran untuk aku time skool dulu...kan aku suka paki bju bling2...kihkih
wan NUrul NAbilah : nama penuh aku disebut bila time akad nikah n bila cikgu panggil suh amik kertas peksa @ nk cek kedatangan...
2. 5 IMPORTANT DATES IN UR LIFE..

4 ur information saya ni pelupa tarikh2 besejarah..hahaha...kcian lah...tp ada gak yang aku ingat...
3 FEB : my besday..happy besday 2 me..happy besday 2 me...happy besday 2 me...happy besday 2 me...
18/08 : tarikh my hubby melamar i...siap blikan cincin emas kt smart....hhihihi..gila gamble ar...
04/10 : family emran datang merisik aku...n termaktublah aku menjadi tunang nyer.... Tambah lagi cincin...hihi..
lagi 2taraikh aku x dapat nk ingat ...arghhhh......
3. 5 THINGS THAT U'VE DONE YESTERDAY..
pegi kelas.....bincang pasal RP...melangkah kearah jutawan
batuk2 macm nk kuar anak tekak...sampi makcik sebelah kesian bg ubat batuk kat aku.... SORY lah bising...
makan kt original kayu ngan JANNah...makan roti tisu bESAR punya...haha..eh bukan2...panjang punya....hahaha
layan facebook sampai lebam
tido...zzzz

4. 5 WAYS TO BE HAPPY.
bercuti ngan owang tersyang...nk g bali ke...phuket ke...janji de pantai yang menenangkan...

makan same2 ngan mama nadia n wawa... x kisah lauk ape janji suma cukup korum..
menyanyah dengan my best fren jannah.... cuci2 mata...hahaha...
bila dapat duit hasil dari titik peluh sundiri...syoknye....
Bila Tunang saya ada disisi sya..layan gelak ketawa saya...sedih saya n lain2 laah....
5. 5 FAV MOVIES
aku ni tgok jek cter tanpa ada yang favorite pown.....tp layan gak lah movie melayu.. hollywood tapi kalo de owang blanje sya makan popcorn saya suka...hhihihi

6. 5 FAV HOBBIES..
tidozzz
korang thu x, aku teruja nk make up2 kan owang.... wanna be mak andam...(impian jek 2 )
BLI MAJALAH pesona pengantin...* rujukkan untuk majlis perkahwinan aku bulan 11 nt
jalan2 cari makn...bagi besar ckit badan ni...haha..
berborak...yeke..hihi

7. 5 FAV PEOPLE * famili aku..abah,mama,nad,najwa,
*Emran (tunag saya)n bakal family BAwu...(keluarga EMran)
*my best fren jannah...minah kecoh ni....asyik nk tido gentel aku jek..iskkk22...
*10 gadis... ( kuder,kudit,payied,hemo,sa,dah,enal,zaila,ajad,kak ngah,) klo kira x cukup 10 kan..satu lagi aku lah owang 2...haha
*aku rasa cukup jek lah 4 ni kan.... dyorang menyempurnakan hidup aku..

9. 5 REASON U ANSWER DA SURVEY

da jannah tag saya, saya wat lah
menambahkan skill terhadap blog
boleh memikirkan ape yang x terpkir....ape 2...haha
manghabiskan masa kt kelas ni yang bosan...
Boleh pakai ke survey ni....
10. 5 PERSONS TO TAG *
aku x tag sape2...sebb aku x ramai fren agi.....

0 Comments:

Post a Comment