MISSZMOKIDZ

MISSZMOKIDZ

Tuesday, May 4, 2010

perkahwinan impian!!!

majlis perkahwinan impian!!!




tiba- tiba ade MOOD untuk menulis...Saje nak berkongsi ape yang ada dalam fikiran....
aku bukan gemar menulis pun tp untuk saje 2...ape salah nye...
topik yang berlegar2 di pikiran aku adalah majlis perkahwinan impian....

aku rasa bukan aku sahaja yang ada imaginasi tentang perkara ini...tentulah setiap Perempuan akan mempunyai impian masing..... Sape MR right??? Nk Konsep Pe??? tradisional,garden wedd n banyak g.... mengikut style masing2 lah....

impian aku dari kcik kan...aku nk style garden wedding...dalam taman..paki gaun putih kembang...ada bunga yang cantik...semestinya bunga pilihan adalah TULIP ok.... bukan ROs.....tulip putih n daun yang hijau...nampak tenang n suci jek... "sesuci cinta KITA" hihi.....
n nak cantik macam CINDERELLA..ok..

paki kasut GELAS....hihi...kelasss MAK....OwH....




...bunga PILIHAN..tulip ni cantik...kt malaysia mane nk cari eh???

*gaun 2 bukan pilihan dan Mr Right 2 bukan mcam ni tau...
Nak konsep jek macmni....bestkan!!!


yang best siap berangan nk duk ats kuda ngan putera idaman macam cter hero zorro....
hihi...mesti best...
sepatut nya ada heroIn....tp heroin jatuh kt belakang...kuda laju sangat..hahaha
tp 2 suma angan2... xsesuai untuk aku realisasikan....belanja banyak....sedang perkahwinan 2 jangn lah membazir...wat lah mengikut adat budaya kita yang sopan n lembut....

adat agama dan budaya kena lah jaga...jgn main hentam kromo jek...nt owang akan pertikai kan...
so aku pikir...aLANGKAH baik NYa nanti aku begini....
secantik dan semanis serta sesopan erra Fazira Ketika iNI...
walau ape pun impian aku...aku bersyukur aku yelah mendapt MR right aku yang aku cintai... cinta Nya Lagi Indah dari taman yang aku IMPIkan...lagi cantik Dari bunga yang ku puja... cukuplah dye boleh membawa ku mengembara ke taman syurga yang abadi kelak... 6 bulan jek lagi untuk aku melangkah dengan title TUnang ORang... lepas 2 DA naik Pangkat Jadi..... PUan... (semestinya isteri orang)
Untuk pernikahan Tema adalah PUTIH
resepsi plak marron dan kelabu..
thanks 2 my mum sponsor KAin yang Cantik Dan mahl...
Thanks ma...love u...
cuma pening jek design ape yang sesuai untuk aku yang ala2 kembang ni...hihi...
ermmm.hopefully mimpi malm ni dapt idea..
atau pun korang nk bg Idea ...sila kan la...
ok ..next sambung cter...nk tido... daaaaaaaaa...

0 Comments:

Post a Comment